fredag den 27. juni 2008

Fotosafari ved Fahal Island

Det var blevet tid til at tage ud og dykke igen. Hajen, som jeg så ved sidste dyk, havde givet mig blod på tanden. Nogle gode hajbilleder ville se godt ud på bloggen.

Ikke så langt fra marinaen, hvor vi som regel sejler fra, ligger Fahal Island. Jeg har hørt den omtalt som Shark Island, så her burde der være mulighed for nogle gode billeder.

Min kollega, Oddur, havde også købt et undervandskamera, så vi skulle rigtig ud og fotografere. Med på turen var også Markus. Desuden skulle Christian have de to sidste dyk i hans advanced openwater uddannelse, så han dykkede rundt med vores dykkerleder.

Ellers er der ikke så meget at fortælle. Der var ingen hajer at se, men der var mange fotogene fisk. Der var blandt andet et forelsket par kuffertfisk, nogle skælfinnefisk som trænede formationssvømning og nogle farvestrålende aftrækkerfisk. Jeg har udvalgt nogle af de bedste billeder.







Ingen kommentarer: